söndag 29 maj 2011

Så är det dags igen....

Nattskift väntar ikväll..
men den här gången är det ju bara 3 dagar, så det går fort...

I torsdags hade jag och en väninna "fotoshooting" här hemma. Var riktigt kul!
Min väninna ville överraska sin man med lite "tjusiga" bilder.
Och tjusiga bilder är ju alltid kul att ha.... hihi
Vi var jättenervösa först, men fotografen var en så go tjej och fick oss att slappna av...

Det var jobbigare än jag trodde och min rygg led...
Titta hit, vänd dig om, luta dig hit, vrid åt vänster, vrid åt höger, titta upp, titta ner.. osv  hahaha

Blev en hel del fina bilder..
Ett av dem har jag satt in som profilbild här på bloggen...


❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤



Var i "min" affär igår, men för första gången blev det inte så mycket... hihi




                            Men ett par efterlängtade fönsterluckor blev det..
              (Luckorna är lika höga, det är de små borden som är olika höga)







                                  En liten resväska och en zinkbehållare 







Har målat fönsterluckorna och ställt dem på plats, men är inte helt nöjd med resultatet.
Luckorna är 1 cm för höga, de passar inte riktigt in under stålbalken över fönstret, men det får duga...

























                          Den lilla resväskan fick ta plats på mitt ena klädskåp...







                                         Och zinkbaljan fick bli blomkruka..






Nu ska jag njuta lite av tiden innan det är dags att jobba..


Ha en fin dag


Kram Tina

Inga kommentarer: