onsdag 11 maj 2011

Några ord....

Tänk vad några ord kan ändra mycket...
Några ord... har fått mig att se ljusare på framtiden.
Är positivare och man ser att jag mår bra...
Mina steg har blivit lättare och jag är lycklig...
Men jag kommer att bli ännu lyckligare....
Så tack min vän...
Du vet vad dina ord betyder för mig....













Här ska det bli lite kyligare... Bara + 18 grader är förutsagda för helgen..
Precis som regnet idag, som inte kom.... hihi



Idag visar jag några bilder från min lilla hall
och lite blandad kompott...

Vissa bilder är av dålig kvalitet, ber om ursäkt för det...






























                                                        Linslusen Timmi
                                        pockade på uppmärksamhet.... hihi













































































































Lite blandad kompott...














































Nån gång måste jag visa er hur lägenheten såg ut INNAN jag målade allt vitt...
Blir nästan mörkrädd när jag ser bilderna från då.... hihi



Önskar er alla en underbar dag!!

Kram Tina




❤ Love u ❤

2 kommentarer:

Hem Ljufva Hem sa...

En sån otroligt fin header du fått...jättesnygg!!!Mkt roligt du har i ditt hem...
Kram Kicki.

M a d a m e M o r e l l sa...

Hej i natten! Härlig hall med mycket fint att titta på. Här i Sverige är det dags för kallare väder igen har jag hört brrr.
Kram kram