lördag 14 maj 2011

Lördag

Den här veckan har varit kämpig, för jag har måst gå upp kl 04:15 varje morgon!
Är ingen morgonmänniska, så det är inge roligt alls...
Men det är jätteskönt att få gå hem kl 13:30
Och vi har haft toppenväder hela veckan!!
Kyliga mornar med +5 grader, men dagsöver till +27 grader varmt!
Så det är ju klart att man förkylt sig..




Livet leker....
Mina steg är lättare och jag mår så jävla bra!! :))
Har gått ner i vikt och hoppas kilona blir lika lätta som mina steg..
Ler och skrattar mycket mer nu..
Det är en alldeles speciell person,
som gett mig vingar...
Tack för att du finns...
Tack för din kärlek ❤
❤ Love u ❤










Lördag innebär för mig min vanliga runda ner till "min" affär!!
Hittade som vanligt några fina saker hihi


   
                                                   Dagens skörd...







                               Underbara Marion och hennes härliga loppisaffär


































                             Detta skåp är så härligt! Och reserverat för mig.... hihi
                                            Med flugnät i dörrarna...Love it!






                                                 Underbara Marion igen..








                                     Målade naturligtvis spegeln på studs
                       och ställde den bredvid mitt spegelfynd från förra veckan...








                                                 Blev jättefint, tycker jag








                                                 Ser mycket bättre ut nu,
                           än med den krusidulliga spegeln, som stod där förut
























                            Bakformen och rivjärnen kom oxå direkt på plats... hihi








                                       Och den underbara klädhängaren
      Bara älskar de här gamla klädhängarna!!! Kan man inte ha för många av... hihi








                               Avslutar med en bild på mina "små" älsklingar
                                     De sov så sött i de sista solstrålarna...




Hoppas ni får en underbar kväll!!


Kram Tina



❤  Miss u as hell ❤
           118....

Inga kommentarer: