lördag 21 maj 2011

Ljuvligt

Ljuvligt väder, med +27 grader och strålande sol!
Man blir bara såå glad!!

Har inte hänt så mycket sen sista inlägget..
Jag har jobbat natt och varit såå trött.
Spelar ingen roll att man sover bra, kroppen vill inte riktigt hänga med..
Man känner sig "bakis" hela dagen...


Men tanken på att det är för en "god sak" håller mig uppe! hihi
Det finns en speciell person därute som vet vad jag syftar på...❤







Loppisrundan gav som vanligt resultat... hihi



            Klädhängare i olika storlekar, en korg, stråhattar, en gammal tvättlina 
                                                        blev dagens kap....







         Målade såklart 2 av klädhängarna direkt och hängde oxå upp dem direkt...
















     Den stora hängdes upp direkt, på balkongen, tillsammans med stråhattarna








Hur jag nu ska få plats med hyllan jag tänkt mig där, är en annan fråga.... hihi








                                            Den minsta hamnade i hallen









                            Den mellersta hamnade på sidan av ena klädskåpet








                                   Bara älskar de här gamla klädhängarna!!!!






Önskar er en underbar lördag!

Kram Tina











111...  Love u ❤

4 kommentarer:

Anette sa...

Halloj Tina
Har hittat hit genom Ateje Skärvan o har suttit o kikat i din blogg såå fin.
Wow va snyggt allt blev med vitt ,de är så himla roligt att måla allt vitt o de blir så ljust o härligt :)
Ha en skön Söndag
Kram Anette

Maliva`s verden sa...

Hei så fin blogg du har. Nå ble jeg inspirert! Takk for titten. Maliva

Home By Virginia sa...

Hei hei :)

Fine skatter du har funnet på loppis... :)

Masse herlig inspirasjon her hos deg!

Klemmer ♥

Pia sa...

Hoppas det nu funkar, att skriva en kommentar, alltså. Har försökt flere gånger, men det går inte...!

Tyckte såå om dina före och efter bilder och att ditt hem är vackert BÅDE FÖRE OCH EFTER!

Fantastiska loppisfynd!!!

Kramis!
-Pia-