lördag 9 april 2011

Vilket väder!!! ☼☼☼

Vi har säkert haft +25 grader idag!!
Nu kl 18 har vi +19 grader och strålande sol!!
Grannen har slängt igång grillen!!
Underbart!!

Men jag har inte njutit såå mycket, har suttit på balkongen och målat skåp!!
Måste passa på när det är så varmt, då torkar det fortare!! hihi
Bordet har oxå fått en första omgång färg. Det tar sig.... :0)

Börjar med nattskift imorgon igen, så det gäller att "jobba" nu när jag har ledigt....

Hann med en runda till "min" loppisaffär idag.... och??
Jajamensan, det följde med en del saker igen!!! hahaha





                                    Kolla in min nyfikna katt!! hahaha
                                                              



   
                                                      Kristallvas





                                                 
                                 Kolla in denna mjölsäck!! Läcker!! Love It!!
                                         Det kommer att bli en fin kudde!!
                                         




                          Och dessa skoläster!! Tunga som bly!! Bedårande...
                  







                                           Korgen kommer att bli vit  :0)













Tja det var allt för idag...
Ska nu äntligen äta middag!!

Önskar er alla en underbar lördag!!

Kram Tina

2 kommentarer:

Mamsens hus sa...

Hei. :)
Så koselig at du ville følge meg! :)
Velkommen skal du være, håper du vil trives i min blogg. :)
Ha en fortsatt fin kveld. :)

mysiga heestrand sa...

Jag fick titta flera gånger för att upptäcka din vita katt. Han smälter in fint i inredningen.
Det är alltid roligt med loppisbesök. Vilken fin säck du köpt.
Vi har också fint väder nu. Detta har vi längtat länge efter.
Kram Marita i Heestrand