söndag 3 april 2011

Söndag

Idag är det inte så trevligt ute! Det regnar titt som tätt och solen tittar bara fram ibland. Men vi har ändå haft ca 21 grader varmt, så jag klagar inte...

Å andra sidan har jag inte haft tid att bry mig om vädret, är fullt upptagen med att måla mina nya fynd!
Korgkistan är sååå långtråkig att måla.... det tar sån tiiiid..












Här ser man lite bättre, HUR gul den är! Fast i verkligheten är den ÄNNU gulare! Bläääh
Korgen såg enorm ut i "min" affär, men här hemma verkar den mindre.. tack o lov :0)





            Med byrån är jag nästan färdig, färgen har inte torkat riktigt än....
          Dörrarna har krakelerat lite, men det gillar jag. Syns nog inte på bilden.
                                 Den blir nog fin när den är klar





Spegeln är snart klar, där måste färgen oxå först torka riktigt...
Den ska stå på byrån hade jag tänkt mig... Vi får se hur det blir med det...
Kan inte gå fort nog nu, jag vill se det färdigt... hihi





Köpte 3 buketter vita tulpaner i fredags! Bara ääälskar vita tulpaner!!!





Den här godingen damp ner i brevlådan i fredags, men hade först ro och tid att titta igenom den idag!
Åååhhh vilka fina bilder!
Bra ideer hur man kan få en spegel att se "gammal" ut! Måste jag absolut prova nångång!!



Och ❤ tack för era jättegulliga kommentarer! Det sporrar och motiverar mig och det värmer inombords!!

Så det var allt för idag.
Resten av söndagen ska det slappas....

Kram Tina

2 kommentarer:

M a d a m e M o r e l l sa...

Hej där i Tyskland! Kul att du funnit mig. Jaha hos dig är det vår såklart redan, lyllo!
Ska bli kul o följa en till som går lös med VIT färg. Kram kram!
Jessika

Marias Château sa...

Vad glad jag blev när jag såg att du valt att följa min blogg :).
Hoppas att du kommer trivas.

Du är verkligen en kreativ kvinna med många bra idèer, så hit kommer jag absolut at återvända :).

Kram Maria