lördag 2 april 2011

Sommarvärme!! :0)

Idag har vi haft kanonväder!
Riktig sommarvärme med +23 grader I SKUGGAN!! :0)
Frukost på balkongen... Häärligt!!!

Gick till "min" loppisaffär här i stan och blev naturligtvis fyndig igen!
Med saker som jag bara MÅSTE ha! hihi
Var ställa dem?? hmmmm... fniss

En härlig affär, de köper upp dödsbon, rensar källare och vindar o.dyl
Där kan man fynda!!
Och ägarinnan är en toppenkvinna!! Tack vare henne och hennes affär kan jag fortsätta leva min dröm i vitt...

Danke Marion, das es dich gibt! ❤
Mit dein Laden und dein Herz, kann ich mein weissen Traum weiter leben! :0)
Ich finde immer wieder was tolles bei dir!!



Här lite bilder på vad som följde med idag...



                                                Lite småpryttlar






                            Ett underbart bord, som väntar på penseln...






                              En jättekorg! Bilderna visar inte HUR gul den är!





















                                 Pallen har redan fått en omgång färg...







                                  En jättefin spegel med facettslipning







Och slutligen en fantastisk stol, som är så fin som den är. Behöver inte målas.
                                               Underbara detaljer..














Tja, det var vad som hittade vägen hem till mig idag...
Nu har jag att göra ett tag framöver!
Tur att jag köpte färg igår!! Borde egentligen snart få rabatt på färgen! hahaha

I morgon ska det bli lika varmt.... Hurraaaa!!

Ha en alldeles underbar helg!

Kram Tina

2 kommentarer:

Sari sa...

Oh, spegeln vill jag ha :) Fina möbler Tina!

Fågel Blå sa...

Åhhh vilka vackra saker du hittat!
Ha en fin Söndag!
Kram Kathrine