onsdag 20 april 2011

Sol och Visioner

Herregud vad varmt vi har!!

Strålande sol och 24 grader varmt.... i skuggan!!


Berättade ju att jag hade en Vision om hur jag skulle vilja ha det på balkongen!
Nu går det inte att omsätta den pga balkongens konstruktion och storlek, men på nåt sätt ska det väl vara möjligt att om än inte få det så fint som Gúa eller Hanna, (som jag har som förebilder för min balkong ), åtminstone komma i närheten av det?!


Visar nu otroligt fina bilder, lånade från GUA med bloggen  HVITUR LAKKRIS

                                           Så här ser min dröm ut












                                                Så otroligt vackert!!



                                            I vinterskrud lika vackert!!
                                                            
Älskar Gúas inredningsstil, hon har ett underbart hem och en fantastisk blogg, titta in hos henne!
Ni kommer inte att ångra det, det lovar jag!!



Ännu mer vackra bilder lånade från HANNA med bloggen  HANNAS


                                                       Enbart ljuvligt!!


                                                                  
                                        Så här vill jag oxå ha det!!








                                                         Underbart!!








                                       Underbara bilder från HANNAS hem!
                                                  Titta in hos henne oxå!



En blandning av dessa 2 vill jag ha på min balkong!!
Men det lär väl förbli en dröm..... suck

Fast man ska ju aldrig säga aldrig..... hihi


Önskar alla en solig dag!

Kram Tina

1 kommentar:

M a d a m e M o r e l l sa...

Hej söta du! TACK för att du har uppmärksammat just min blogg -Vad kul. Blev jätte jätte GLAD!!! Stackars din rygg,,,,,å beklagar sorgen,,,,38 år vad hemskt! Du, du kommer säkert få till det på balkongen så det blir alldeles underbart. Där kan du sen sitta och njuta. Pussar och kramar i massor med högar!