fredag 8 april 2011

Ledig ☼

Har varit en jobbig vecka! Så jag tog ledigt idag.
Solen skiner sen dagar och vi har över 20 grader varmt.
Härligt att kunna gå ut utan jacka. Man riktigt känner hur krafterna kommer tillbaka efter en lång vinter...

Det har inte hänt såå mycket på målarfronten, har inte haft riktig lust.
Har suttit på balkongen och njutit av solen (innan det var dags att gå till jobbet)!!

Har hängt om lite bilder och speglar i sovrummet. Bilder kommer senare.
PÅ balkongen ser det ut som efter ett bombnedslag. Ena sidan går väl an, men den andra... puhhh, står ett skåp där, som väntar på färg. Och runt om den prylar prylar prylar.... En del av grejorna ska ju in i skåpet efter målningen, men tills det är klart, får det se ut som det gör.
Bordet som ska ut på balkongen, har jag inte ens slipat än.... suck
Väntar på lust.... :0)

Här lite bilder på byrån som är klar nu, nästan lite synd att ställa den på balkongen....


                                                             Före
                                               





                                                              Efter























                           Spegeln är oxå klar! Men den hänger nu över min säng.
                                   Tyckte den var för snygg för balkongen :0)








                           Korg-kistan är oxå klar och ett par små korgaskar






















     Den färdiga spegeln, över min säng. Ser lite kalt ut... måste vänja mig...







                                      Lite bilder från vardagsrummet























































Ska nu se om jag kan tvinga mig till att åtminstone börja slipa bordet...

Önskar er alla en underbar fredag!!

Och ❤ ligt tack för era gulliga kommentarer!!

Kram Tina

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du kommer och få väldigt fint på balkongen, underbart fin byrå. Och så varmt och skönt ni har det lite mer söderöver.
Ha en fin lördag
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Åååå jisses vad mycket fint du visar.Bara så fin blogg.Har börjat följa dej....Önskar dej en skön lördag.Kram Rita ♥

Sari sa...

Tina! Du måste flytta till ett hus, hur får du plats med alla dina fina saker?? Kram Sari