fredag 15 april 2011

Helg :0)

Äntligen är nattskiftsveckan över för den här gången!!
men om en vecka är det dags igen...
Det känns knäppt att vara på jobbet 2 ggr om dan. Man går hem på morgonen och på kvällen är man där igen..
Ibland vet jag inte ens vilken dag det är!

Här har det varit kallt och otrevligt, vi hade t.o.m nattfrost i natt!
Men det ska bli varmare... och till slutet av månaden är +26 grader utlovade..

Så långsamt börjar balkongen ta form...
Det kommer att lite tid ännu, men jag ser ljuset i tunneln... hihi
Hade en vision i huvudet, men den kan jag glömma...
Inte plats nog och konstruktionen av balkongen tillåter inte det jag vill... synd
Så är det med drömmar ibland...
Måste tänka om...

Bilder från balkongen kommer senare...



Visar istället lite bilder från mitt kök










































                 Här har jag redan ändrat om saker, visar det vid ett senare tillfälle...







                                                        FÖRE
                                  Inte ens vågen undgick min pensel...




                                                        EFTER
                                   Tycker den blev snyggare med vit färg....
              Och ångrar jag mig , är det ju bara att "tvätta" bort färgen igen... :0)



Så nu ska jag äte lite och därefter ge mig ut på min veckoresa genom alla era underbara bloggar....

Ha en underbar helg!

Kram Tina


Och återigen ❤ligt tack för era gulliga kommentarer
Jag hälsar oxå nya följare varmt välkommen.
Blir lika glad varje gång jag ser att någon kommenterat eller/och valt att följa min blogg!
Jag är ju alldeles ny här och är så överväldigad av era underbara hem och bloggar
och blir så otroligt glad att ni tittar in hos just mig!!

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

6 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Så mycket fint du har i köket, och vågen blev jättefin i vitt. Blir så hemtrevligt med alla lantliga detaljer.
Ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Line Elisabeth sa...

Hei:)
Så koselig det var på kjøkkenet ditt, mange fine ting:)
Kjenner meg igjen i beskrivelsen om nattevakter, er i en 3 netters periode nå i helgen:)Føler man er på jobben hele tiden da:)

Ha en fin helg!

Klem Line E.

Arja sa...

Beautiful pictures<3<3

Fågel Blå sa...

å mycket fint du har i ditt kök!!!!!
Önskar dej en fin Söndag!
Kram kathrine

Sari sa...

Det är som att titta in på ett museum, många fina ting har du. Vilket jobb du har lagt ner, kanonbra gjort! Var stolt över ditt hem och dina vackra saker, kram och en trevlig ny vecka !

Hem Ljufva Hem sa...

Hej.
Jag heter Kicki och har bloggen Hem Ljufva Hem.
Om du tittar in hos mig så har du ngt att hämta.
http://hemljufvahem.blogspot.com/2011/04/liebster-blog-award.html
Kramiz.