fredag 22 april 2011

Flitig

Besöket hos läkaren ang. min rygg gav inget..
Sprutan jag ska få, måste ges vid ct-tomografi, pga risken att bli förlamad..
Så nu är det bara att vänta på en tid!


Har varit flitig idag och städat upp i hyresvärdinnans källare.. Var tvungen, hennes grejor spärrade vägen till min egen källare..
Jag var svart från huvud till fötterna efteråt. Hon är en liten Messi-tant på 85 år. Hon har samlat på sig grejer... jisses!! och det blir hela tiden mer..
Passade på medans hon är bortrest.. hihi
Hon ville vara med när jag röjde, men då hade det väl tagit minst 14 dagar..
Men hon kan vara lugn, jag har inte slängt nåt, bara städat upp.. :0)


Här har vi +26 grader... i skuggan!! Hääärligt!!

Passade på att tvätta mina vita mattor i onsdags, de torkar ju mycket fortare nu när det är så varmt..
Här i Tyskland tar ingen av sig skorna när de kommer på besök, så mattorna blir fort skitiga.. suck


Visar lite mer bilder från köket...
Bildkvaliteten varierar som vanligt.. :0)


















                                                              






                                            Min fina "gamla" radio






                                                         






                                           Min underbara balkongdörr!!
                                                 Man kan öppna fönstren..






                      Det är en dörr till på andra sidan, för de är inte isolerade...
                                      vintertid är det svinkallt i köket!
                                                          










































                                                          






                                             Ett äggskåp med kryddlådor
                                            Vet inte vart jag ska hänga/ställa den.
                        Den är rätt stor... så den får stå kvar på golvet ett tag till.... hihi




Ha en fortsatt glad påsk!!

Kram Tina

Inga kommentarer: