måndag 25 april 2011

Färdigmålat

Såå, loppisfynden är målade och färdiga..
De blev finare än jag trodde.. hihi

Vi har ju har/haft underbart väder,
så det känns inte såå roligt att gå till jobbet ikväll..

Nattskift igen..

Har ni oxå så mycket Pollen? ALLT i lägenheten är täckt med fint skikt av gult Pollen... Bläääh
Lönar sig inte ens att torka bort det, efter 1 timme ser det likadant ut igen.... suck



Här bilder på de färdiga fynden



                         
                                      Sybordet blev bara såå fint...












                                                   Så här ser det ut nu
                                                               men..





                                        så här ser det egentligen fräschare ut!








                Korgen hade jag redan, förpassade den med texten "Bottle"
                           inte så lätt att skriva  på en korg, men det får duga... :)






                                                              Pallen






                                       Här några av  ideerna jag hade...
                                        var lite svårt att bestämma sig... hihi
                                         men jag kan ju ändra lite då och då






                                               Den lilla kistan






             Tyckte jag var smart och målade ditt årtal på insidan av locket oxå,
                          ifall jag vill ha det stå öppet, med nåt fint inuti
                   men... när det står öppet, ser man ju båda årtalen...
                                        Ser lite knäppt ut... suck





                             
            Till slut en bild på de två vackra Syrenträden nedan för mitt ena fönster,
                                                                              


Önskar er alla en härlig dag, njuut av sista helgdagen!


Kram Tina


och till Conan ❤Missing u

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

åhhh så fint det blev med målat!!!!
Önskar dej en ny fin vecka!
Kram Kathrine

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Dina ommålade möbler/saker blev kanoncharmiga!! Älskar effekten man får av att måla något vitt!!

Wow!! Våra syrener har inte fått blad ännu..och era blommor redan!! längtar efter doften!!

Ha det gott!! Kramis Sanne