måndag 14 mars 2011

Utrensning!

Har tagit ett stort steg idag!! Håller på att skala lägenheten på överflödig dekoration!!
Samlade änglar ett tag och det med lidelse! Har nu rensat ordentligt! Små tavelramar och bilder har oxå gått samma väg. Fick ihop 2 flyttkartonger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Riktigt pinsamt!!! Hur sjutton har jag kunnat haft så mycket på väggarna... Väggarna ser ut som en Schweizerost nu!! hahaha  Bara att börja spackla igen spikhålen....
Ett par änglar har jag kvar, man ska ju inte överdriva rensningen så här i början!! hahahaha
Har ju försökt flera gånger att göra mig av med ballasten, men hängt/ställt tillbaks grejerna efter ett tag. Men nu känns det ok!! Inte bara ok, det känns härligt!! Ser lite tomt ut ( i mina ögon ) men jag är säker på att det vinner i längden!!
Och allt detta tack vare er och era bloggar!! :0) Era vackra hem har inspirerat mig så otroligt!! Gick ju igenom era bloggar i lördags och satt uppe till 2:30. Kunde inte få nog!! hihi

Kunde inte somna igår kväll, tankarna gick bara runt. Plötsligt sa det KLICK och visste att NU är det dags!! Dags att rensa ut!!!
Har hållt på hela kvällen och det lär väl ta några dagar.... :0)
Måste ju ändra om allt nu...




                                         Här en bild på mitt köksbord...




                        Och så måste jag ju bara visa en bild på mina katter,
                                     som hängt med mig i 14 år nu




Kram Tina

Inga kommentarer: