söndag 27 mars 2011

Tralalalala ♬ ♬♬

Hurraa!! Skåpet är färdigt!!
Kan knappt tro det!!
Mycket svett o tålamod innan helsiket vart färdigt!! Har aldrig varit med om ett så svårmålat skåp!!! Men jag vann!! Ha!
Och jag är jättenöjd med resultatet.. :0)
Bilder kommer, måste först hänga upp lite bilder.
Men att banka i väggarna en söndag är nog att utmana grannarna, så det får vänta tills i veckan.

Har ställt om möbler idag, men är inte så nöjd med det hela. Jag har antingen för mycket skåp/byråer eller så har lägenheten krympt!! hihi
Har oxå burit ner kartonger fyllda med överflödiga prylar, i källaren. Phuu nu ser källaren ut.... Måste ta mig i kragen och städa upp där en dag....




Lite bilder innan rensningen...









































Och tack för alla gulliga kommentarer!!! ❤ Det tog ett tag innan jag fattade att fått några överhuvudtaget! Man lär till heeela tiden!!
Än en gång ❤ligt tack!!!! Jag blev JÄTTEGLAD!! Ni är för söta!!

Ha en bra söndag

Kram Tina

1 kommentar:

Fågel Blå sa...

Åhh så fint ditt skåp blev!!!!!
Och vilken fin blogg du har!!!
Ha en ny fin vecka!
kram kathrine!