onsdag 9 mars 2011

Sista dagen....

I morgon är det dags att gå och jobba igen. Har varit sjuksriven i nästan 6 veckor. Disk-artros tror jag det heter på svenska. Har varit jobbigt att tidvis knappt kunna röra sig, men nu är det bättre och jag längtar efter att komma ut i livet igen.
Så håll tummarna!

Älskar era bloggar med era underbara, tjusiga hem och är sååå avundsjuk... :0)
Ni har så stora ytor och så mycket plats, och allt ser så fantastiskt ut!
Antingen har jag för liten lägenhet eller för mycket prylar!
Har dekorerat om ett par gånger de senaste veckorna, för att senare ställa tillbaka allt som det stod från början.... fniss
Har försökt med - mindre är mer-  men jag förlorade kampen..  Det såg så TOMT ut! :0)
Måste ta det med små små steg...
Men så hittar jag nåt fint, som jag letat efter sååå länge!!! hihi  Och det  bara MÅSTE jag ha! Väl hemma står jag där och undrar var i helsike jag ska ställa det! Men jag lyckas alltid hitta nåt ställe där jag kan "klämma" in det!
Mindre är mer. pyttsan! Det funkar inte hos mig....

Måste tacka er alla och era UNDERBARA  bloggar!! Tack vare er vågade jag mig på att måla mina möbler vita. I mitt fall cremevitt.
Jag bara älskar den här vita, avskavda shabby-stilen!!
Det tog lite tid innan jag vågade. Dessa vackra gamla, antika möbler. Men de tryckte och lägenheten verkade liten och mörk.
Men nu: Det är så ljust och vackert. Och lägenheten verkar större. Hade inte kunnat drömma om att det kunde bli så bra!!
Så än en gång, Tack alla ni som inspirerat och fortfarande inspirerar mig, för ni gav mig MOD!!
Önskar jag kunde krama er alla!! :0)





Kolla in solstrålarna! Vi har här + 10 grader!! Man känner att våren är på väg! Häääärligt!!

Kram på er!
Tina

1 kommentar:

mysiga heestrand sa...

Vilken fin ljus härlig hörna. Roligt att du har börjat blogga. Jag följer gärna din blogg. Tänk att ni har 10 grader varmt redan. Här har varit frost i natt igen och idag är här grått och trist.
Lycka till med återgången till jobbet.
Kram och ha en fin dag
Marita i Heestrand