lördag 12 mars 2011

Loppisfynd

Tänkte jag skulle visa vad jag fyndat på ebay och på loppis den här veckan

Puddingform, Salt o Peppar-ströare, Glasskålar, en liten resväska,en trägrej och ett slags Plättlagg






                                          Jättefint att sätta värmeljus i.
















































Köpte oxå 2 Kommoder (Byråer) och fick ett skåp gratis på köpet!! Det kallar jag fynd!
De måste naturligtvis först bli vita. Bilder kommer när de är klara. :0)

Sorry att vissa blder är så dåliga/oskarpa! Skulle ha köpt en ordentlig kamera INNAN jag började blogga, men tills den blir köpt, måste ni tyvärr stå ut med lite sämre bildkvalitet..




Önskar er en trevlig helg!!
Kram  Tina

Ps. Vi har haft sol och + 15 grader varmt här idag!!! UNDERBART!!!

5 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg,
ååå så heldig du var på loppis, så mye vakkert her,
ønsker deg lykke til på jobben,
ha en nydelig helg,
klem fra sylvia

Hulda sa...

Ser at du har lagt deg til som følger hos meg. Takk for det. :) Så mye fint du har funnet brukt. Slike ting får man vel aldri nok av. Flott bilde fra hjemmet ditt litt lengre ned her. :)

Mitt hvite hus sa...

Så masse fine funn... Jeg la jo merke til været da.. det høres helt fantastisk ut... her snør det i dag... og er et par minus grader..

JA man lengter etter våren nå..

ha en fin søndag
Klemmer

Fågel Blå sa...

Hej Och Välkommen till min blogg!
Hoppas du skall trivas!!!!
jag tyckert din blogg är så fin så jag har ställt mej som följare här också!
Fniss!
Önskar dej en fin söndag!
Kramm kathrine

Maleviks Rosenträdgård sa...

Hej Tina
Underbara fynd.....


V
Å
R
P
A
R
T
Y
T


fortsätter.....
VÄLKOMMNEN :)
Håkan