söndag 13 mars 2011

Katastrof

Lägenheten ser ut som ett möbellager!
Står byråer och skåp överallt... nåja 3 st..
Men lägenheten har 75 kvm + balkong 15 kvm, och jag har måst flytta på en del saker för att kunna ställa in skåpen, som väntar på att bli restaurerade och målade. Har ju inget extra rum eller verkstad där jag kan hålla på med sånt, utan det sker mitt i lägenheten!! Men eftersom ingen annan än jag och mina 2 katter bor här, så går det... hihi

Och det värsta var att, när de kom med möblerna (ja jag fick dem levererade :0) ), så var det ett Armeniskt bröllop på gång!! Stod en vit Stretch-limousine på gatan och på gården, och i trappuppgången var det minst 50 personer som dansade. Hela gatan var full med bilar... Och mitt i allt kommer transporten med mina skåp!!
Jag kom inte ut och de kom inte in.... Det var bara att vänta tills allt var över...
Man ville ju inte heller störa för-festen... Bruden såg förresten helt underbar ut!!

Glömde ju att sätta in bilder på möblerna. sk före- efter bilder.


                                          Här kommer FÖRE-bilderna















                             Så ni ser att jag har göra ett tag framöver....





Glömde även att sätta in en bild på en Plåtbox jag "loppat", det är en gammal kakburk... Helt underbar!!
                                 Har fyllt den med Marshmallows...





Och så har jag försökt mig på ett Collage.... Det är bara att öva, öva och öva
Kameran är knäpp, ibland blir bilderna knivskarpa, för att i nästa ögonblick bli grumliga och konstiga..
Måste ABSOLUT köpa en ny.. För det kan ju omöjligt bero på MIG att bilderna blir konstiga!! eller?? hahaha


                                     



Satt uppe till 2:30 och tittade igenom era UNDERBARA bloggar!!     
Jag får en sååå otrolig hemlängtan till Sverige!!!  Mer om det en annan gång...



Phuuu, det blev ett långt inlägg, hoppas jag inte skrämt iväg er...  ♥♥♥

Kram Tina

2 kommentarer:

Anki sa...

Katastrof, haha...jo det känner man till!
Jag tycke dina skåp är helt underbart fina, å den burken skulle jag gärna ha hos mig *ler*!
Jag såg bilden på ditt rum längre ner, den med fåtöljen...mmmm så fint du har det!
Å vårväder verkar det som, här är det bara skitväder!

Önskar dig en fin dag!
Kram Anki

peet sa...

Hello Tina
I love your blog !
And i like the box with marshmallows a lot !!

Have a nice day !!
a big hugg from holland
peet