tisdag 29 mars 2011

Helt Krasst!!

I morse var det -1,6 grader och nu.... +20 grader i solen!!!!
Inte klokt!!
VÅR i luften!!! :0) :0)

Försöker ju åka hem till Sverige 1 gång om året, men i år blir det kanske inget av.... snyft...
Man ska ju inte prata om pengar, men jag gör ett undantag...

Fick sluträkningen från gas/el fr.o.m juni-dec 2010. Måste "efter"betala 8000 Skr!!! och 1700/mån!!!!! Inte klokt!!
Tog kontakt med "förbrukarcentralen" och en advokat. Man kan låta kolla mätaren. Jo tack, om de inte hittar nåt fel, måste jag betala 5000 Skr!! Toppen!! Vad göra?
Igår ringde grannen på dörren. De måste efterbetala 10.000 Skr och därtill 3000/mån.!!!
Pratade med hyresvärdinnan, så nu ska hon ta hit eon att kontrollera mätarna!!
Nu är det bara att hoppas att de hittar felet!! För nåt fel ÄR det!!!!

SÅ, nu bilder på mitt skåp som kostade mig en hel del nerver..


                                                           FÖRE







                                                         EFTER




































Tyvärr är inte bildkvaliteten så bra, men jag har ingen bättre kamera för tillfället... Sorry

Men skåpet var värt mödan... :0)

Här en kista, som nu står i hallen. Praktiskt! Används som sittbänk och bra förvaring...


                                                          FÖRE/EFTER




Önskar en härlig dag!!

Kram Tina

Inga kommentarer: