tisdag 22 mars 2011

Sol och + 18 grader !!!

Vaknade 14:30 efter 2:a nattskiftet och blev sååå glad!!! Vi har 18 grader varmt i skuggan!! Härligt!! Åt min "frukost" på balkongen. Ger försmak på vad som komma ska...
Och till helgen har de förutsagt + 20 grader!!! Hoppas hoppas.. :0)



















                                          Min balkong, förra sommaren





Att jobba natt går bättre än jag trodde, men man blir inte riktigt vaken, efter att ha sovit bort halva dagen.. Nattskiftet går fortare förbi, man har ingen tid-känsla... tiden bara flyger iväg....och det är ju bra :0)

Med skåpen går det trögt.. Jag sover, äter och jobbar, däremellan är jag bara trött..
Men i helgen ska jag sätta igång... hoppas jag.. :0)



























    Spegeln inropad på ebay-auktion - fraktskador (2/3 av spegeln trasig)













Nu ska jag njuta lite av solen....

Kram Tina

2 kommentarer:

päivi sa...

♥╢ღBeautifulღ╟♥

kraam,
Päivi

Anonym sa...

hallo tina ,hast du wirklch gut hinbekommen :)kenne deine wohnung ja schon aber ich muß dir nochmal sagen sehr geschmackvoll eingerichted.l.g speedy